כולנו רוצים להמשיך להשקות את הגינה גם בתקופות יבשות. עם המערכות של הידרו-סיסטמס בע"מ לא רק שהגינה תשאר ירוקה אלא גם תקטינו את צריכת המים הביתית ואת הוצאות המים והביוב החודשיות. המערכות שלנו יאפשרו לכם להשקות את הצמחים והמדשאה בגינתכם יום יום לאורך השנה במים מושבים מהמקלחות, הכיורים ומכונת הכביסה בדרך אחראית העושה שימוש יעיל במשאבים.

מה זה מים אפורים?

מים אפורים הם מים שמקורם במקלחות, כיורי רחצה ומכונת הכביסה בסביבה הביתית. בניגוד למים שחורים (שירותים ומטבח) המכילים ריכוזים גבוהים של מזהמים, במים האפורים קיימים רכוזים נמוכים של מזהמים כך שניתן למחזק מים אלה באתר ולעשות בהם שימוש חוזר להשקיית הגינה.

התפלגות צריכת המים הביתית

כמה מים אוכל לחסוך?

צריכת המים הממוצעת בישראל נעה סביב ה-165 ליטר לנפש ליום. המים האפורים מהווים יותר מ-50% מהצריכה הביתית (קרוב ל100 ליטר מים אפורים לנפש ליום) ובמרבית המקרים יכולים לספק את כל צרכי ההשקייה של הגינה לאורך השנה.

משפחה בת 5 נפשות תעשה בשבוע כ-35
מקלחות וכ-6 מכונות כביסה. על ידי
שימוש חוזר במים האפורים להשקיית
הגינה תוכלו לקצץ באופן משמעותי את
צריכת המים החודשית ולהשקות את
הגינה גם בתקופת בצורת.

פירוט מקלחות

המערכות שלנו

המערכות של הידרו-סיסטמס מגיעות מורכבות ומוכנות להתקנה, כל אחת מהמערכות מכילה את אותם ריכיבים בסיסיים: מיכל אגירה, מסננת שיער גס, משאבה איטלקית איכותית המספקת לחץ של 3.5 אטמוספרות, משאבת אויר לעידוד תהליכי פירוק של החומרים האורגניים שקיימים במים, פילטר עדין 120 מיקרון לשמירה על מערכת הטפטפות, גיבוי השקיה במים שפירים וארגז דקורטיבי לשמירה על הרכיבים. ניתן לשלב מנורת UV ובקרת השקיה במערכות.

איך זה עובד?

מים אפורים מהמקורות השונים (מקלחות, כיורי רחצה ומכנת הכביסה) מגיעים למערכת ועוברים סינון גס בכניסה. בתוך המערכת המים עוברים חמצון ע"י משאבת אויר לעידוד תהליכים אירוביים בתוך המיכל. מים נשאבים בלחץ גבוה מהמיכל, עוברים סינון עדין ומנותבים להשקיית הגינה דרך מערכת ההשקייה. סינון מים ברמה גבוהה, הפעלה אוטומטית או מבוקרת מחשב, לחץ שאיבה גבוה ונוחות טיפול ואחזקה הם רק חלק מהיתרונות שהמערכת שלנו מציעה.

מים אפורים